Dag 2 death valley en las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rob en Irene Linders en Spaans - WaarBenJij.nu Dag 2 death valley en las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rob en Irene Linders en Spaans - WaarBenJij.nu

Dag 2 death valley en las vegas

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Rob en Irene

05 September 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 2 begon wederom vroeg. Omdat ons lichaam klaar wakker is om 5u.
Op ons gemakkie ontbijten en weer op weg. Nu richting las vegas met tussenstop in death valley. Onderweg nog wat ingekocht in leuk Amerikaans winkeltje in pinehirst. Rob was erg enthousiast en de eigenaars ook want we mochten het kopen. Dus goed voorbereid voor de grote zoutvlakte. Echt een ervaring op zich. Het weidse uitzicht is indrukwekkend. En de weg is spectaculair. Het is alsof je soms in een achtbaan zit. Er staat dan een bordje met " dip". Je rijdt berg op en ziet aleen blauwe lucht. Totdat je over de rand gaat, dan gaat het met een rotgang naar beneden en weer snel omhoog. Heerlijk. Irene zag blauw na deze rit. Effe gestopt in Death Valley om iets te drinken en in een schommelstoeltje bij gekomen in de heerlijke temperatuur.......
Weer verder getuft naar the city of glamour.... en dat is geen woord gelogen. Wat een show stad. Ik ben er eigenlijk niet van, maar was very impessed. Onze stop werd het Flamingo Casino en hotel. Midden op de strip met bijna 3000 kamers. Huge! Ingecheckt en Las Vegas gaan spotten. Je valt van het ene uiterste in het andere. De gigantische hotels en casino's die kosten wat het kost de aandacht willen trekken. En daarnaast de gigantische massa mensen die werkelijk de hele dag door gokken. Met als gevolg dat er ook veel zwervers rondlopen en compleet de weg kwijt zijn. Triest, maar blijkbaar inherent aan de prijs van Las Vegas.

• 07 September 2016 - 08:08

Agnes:

Ziet er echt geweldig uit. Zo te zien genieten jullie volop. Heerlijk!!! (y)

• 07 September 2016 - 19:58

Sandra:

So, jullie gaan snel! Al in Las Vegas. Enjoy!!